// don't show on homepage
info Contact

De ondersteuning van Farent is gratis. Neem contact met ons op van ma t/m do van 8.30 - 17.00 uur en op vrijdag tot 12.30 uur.

088 023 75 00

Ben je in een situatie waarbij acuut hulp nodig is? Bel dan 24/7 met onze Crisisdienst, ook via bovenstaand telefoonnummer. 

Onafhankelijke cliëntondersteuning

Gratis, deskundig en onafhankelijk

Een onafhankelijke cliëntondersteuner (OCO) geeft informatie, advies en ondersteuning bij dingen waar je tegenaan loopt. De hulp van een OCO is gratis, deskundig en onafhankelijk. Onafhankelijk betekent dat de OCO niet is verbonden aan de gemeente of aan een zorgorganisatie. De OCO is er echt voor jou.

Hulp voor iedereen
Een OCO is er voor iedereen. Ook als  je zorg en ondersteuning krijgt.  Een OCO is er ook voor mantelzorgers. Of je nu vragen hebt over zorg, geldzaken, wonen, werk of iets wat er speelt in je gezin: een OCO kan je erbij helpen.

Wat kan een OCO voor je doen?

- Je vraag bespreken, samen alles op een rijtje zetten;
- meegaan naar gesprekken met bijvoorbeeld gemeente, zorgaanbieder of zorgkantoor;
- helpen bij het stellen van vragen;
- informatie geven over de weg naar hulp, zorg en hulpmiddelen
- helpen bij het maken van je eigen keuzes;
- meedenken en zoeken naar mogelijkheden;
- helpen bij het doen van een aanvraag;
- helpen als je het niet eens bent met een beslissing of ontevreden bent over de zorg die je krijgt.

Vind je het fijn als iemand helpt bij het vinden van een OCO? Neem dan contact op met Koo en bel naar (073) 206 88 88. Koo is het punt voor informatie en advies over zorg en ondersteuning in ‘s-Hertogenbosch.

Kijk op www.kijkopkoo.nl/onafhankelijke-clientondersteuning voor de actuele aanbieders van OCO in de gemeente ’s-Hertogenbosch.

 

 

Deze website gebruikt cookies

Wij gebruiken cookies zodat onze website beter werkt voor onze bezoekers. Daarnaast gebruiken wij cookies voor analytische doeleinden. Voor meer informatie verwijzen je naar ons cookie- en privacybeleid.

Weigeren Accepteren