Contact
De ondersteuning van Farent is gratis. Neem contact met ons op van ma t/m do van 8.30 - 17.00 uur en op vrijdag tot 12.30 uur.
Ben je in een situatie waarbij acuut hulp nodig is? Bel dan 24/7 met onze Crisisdienst, ook via bovenstaand telefoonnummer.

Onze Crisis- en Interventiedienst is dag en nacht bereikbaar voor iedereen met een acute zorgvraag of een zorgelijk signaal. Zo’n signaal kan komen van de bewoner zelf, familie, politie, huisarts of een buurtbewoner. Na een melding gaan we direct naar de situatie. We maken contact en doen wat op dat moment nodig is. Soms is opname nodig, maar vaak kunnen we ook op andere manieren helpen.
Hoe we werken
Onze aanpak draait om snel contact, snel schakelen en direct handelen. Mensen krijgen meteen hulp als dat nodig is. De professional die langskomt kan snel extra deskundigen betrekken. Daardoor krijgt de cliënt sneller passende hulp. De professional blijft betrokken tot duidelijk is wat er gaat gebeuren en de cliënt de juiste hulp heeft gekregen. Als het nodig is, regelen we een opvangplek, zoals in de vrouwenopvang. Bij crisissen door psychiatrische problemen of middelengebruik schakelen we de gespecialiseerde crisisdienst in (GGZ of NovadicKentron).
Lees hier meer over de Crisis- en Interventiedienst.